Nedtelling

torsdag 15. november 2012

Håkon Hesselberg

Navn: Håkon Hesselberg
Født: 1955
Bosted: Moss
Yrke: prosjektleder, selvstendig næringsdrivende, døgenikt, guttunge og eventyrer....
Forventninger: Regner med en fantastisk fjelltur i hyggelig miljø. Stor spenning knytter seg til været, får håpe at vi ikke får storm.... Men vi har masse reserverdager, så med denne gjengen bør dette gå bra.
Topp Tre-fem-fjell: Alle de 4 høyeste i Sør-Amerika (Aconcagua, Ojos de Salado, Pissis, Huascaran), samt ytterligere 10 fjell over 5500 meter. Den mest spektakulære opplevelsen var vel Mnt McKinley/Denali i Alaska. Har forsøkt meg på Galdhøpiggen 2 ganger uten suksess......

Hvorfor Aconcagua: Fordi hele pakka er en fantastisk opplevelse! Forlate Norge i værste mørketiden, biffer i Argentina, det spennende kontinentet, og fordi fjellet rett og slett er flott. Jeg skal også videre etterpå til et annet Andesfjell som jeg også gleder meg til. Og så er jeg jo også ekspedisjonsleder. Jeg gleder meg til turen med en meget oppegående og hyggelig gjeng hvor de fleste har vist styrke på flere av verdens høyeste fjell; denne gjengen tror jeg på! Dette skal bli svært flott!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar